Biznes Tłumacz  

Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od jakiegoś czasu wymaga, aby zagwarantować pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na to, aby kupić dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę przy zakupie wody do firmy?

Ile kosztuje taka usługa?

Co najważniejsze, należy mieć świadomość, że przedsiębiorstwa oferujące dostarczanie wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, które są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup jest z pewnością opłacalnym rozwiązaniem. Cena niespełna dwudziestolitrowej butli wody to mniej więcej dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, niezwykle przyzwoitą stawką, biorąc pod uwagę ceny wody butelkowanej w sklepach. 

Wynajem dystrybutora

Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, należy zapewnić odpowiedni dystrybutor wody. Są ich różne rodzaje, ale najbardziej powszechny i najtańszy będzie dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich przychodni czy hoteli. Istnieje opcja, aby oczywiście kupić ten sprzęt na własność, ale jest również niezwykle korzystna finansowo możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to zwykle kilkadziesiąt złotych. 

To bardzo ważne

Woda do biura jest konieczna dla przyzwoitego samopoczucia pracowników. Dlatego nie powinniśmy oszczędzać na liczebności dystrybutorów i jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się zdecydujemy. Na pewno wpłynie to również na efektywność pracy.